Pages

Tuesday, January 25, 2011

sPeciaL THANKS!


terima kasih sangat pada semua yang sudi meraikan,mengingati tarikh tersebut...dan sanggup luangkan masa....

tak terluah dgn kata2 untuk menyatakannya,
yg aku sangat terharu dan berterima kasih sangat diatas hadiah bermakna ini....

buat :

1. diklin~ tq dear! wish semalam...tepat 1204 minit mlm semalam!...haha!! sanggup tggu utk wish sngt terharu..aku je yg JALAN awai..haha ngantok! tq!..tq...!

2.kak na~ sis, i luv u forever! i know u love me! tepat 7.15 pagi yg menyusul adalah ucapan darimu kakakku tercayang! tq..i wiil do the best 4 u...promise~

3.ct~ coll..pagi2 aku dlm keta nak ke ofis....haha~ lawak sngt..sb aku x sangka, sb taun sudah bg kat cumel..taun ni col awal pagi..terharu la dear~ huhu...cedih! hukhukhuk...

4.L.......just 4 LIYZA~ hepy besday fiza!!!! haha aku ingt lagi tadi! tq L, but im sory! kita lupakan segala2nya..bantu aku ok?!... semua sama2 wish n riuh, ngan big boss td mr azhar haha~~~ sweeettttt sngt! terima kasih L! 29 ni kita buat lagi gempak kat cik EWAN hang na! aku janji aku pg sekali! hahahaha~

5.din~kenalan aku sorang ni, hihi~ aku x sangka yg dia ingat! itu yg buat aku x tahan tu, din apa2 pon tq sngt! sb ingt..walaupon bz ngan tesis dll masih smpat ingt...bg ucapan dll...tq..tq...
harap2 praktikal jalan lancar k!~

6.kak maria!~ tq! kak, org darah manis ni, haha 3hb ni dh nak naik pelamin, so selamat la ye...terima kasih atas ucapan2 dan doa2 indah tadi...tocey2!~~

7.kak nani!!!!~ heeeee...orang sekapai nih! haha
kak nani tq!...sb bnyak faham, salu bg nasihat, salu sngt peringat....dah macam mak saya dah! haha...tq2!!!~ i'ii try my best..insyaallah....


terima kasih! kepada semua yg terlibat sepanjang kelana aku, dihari lahirku
hari ni...25/01/2011 ini...
tak lupa juga buat semua teman2 lain yg salu bagi tunjuk ajar dan kerjasama...
walaupon x sempat wish tadi sb bz...aku faham..sb masing2 mengejar tuntutan keja...hihi xpe....

semuga hari2 mendatang akan berikan kita semua lebih semangat,kekuatan,keberkatan dan keceriaan...insyaaallah amin....

2 comments:

  1. xdak pa2 happy sokmo deh..lpakan perkara lama bina kenangan manis yg baru

    ReplyDelete
  2. ya! insyaallah...

    mudah2han allah akan dengar segala doa dn selalu berikan kita semua kekuatan untuk bina lebih bnyak perkara2 yg baik..amin

    ReplyDelete