Pages

Wednesday, January 5, 2011

langit biru jadi saksi, jawapanNYA...


ermmm...sepanjang aku becuti ni, hujan yang menemani..haha..seriusly! memang pagi2 akan hujan, so..aku jalan2 je la kat dunia siber nih! haha gud kan?! hee peace>

hujan~ plez giv the chance to panas bermain sebentar...ok?! hehehe @ @
~

ermmm... 2011?!~ ermmm..semua berkejar2 nak berazam..nak semangat2...nak jadi itu ini...dll...

azam? AZAM? humm kosong la! aku entah? x bersedia la nak tulis pape abot 2011 n azam nih! bukan aku x bersedia nak berubah, dh lama aku berubah dan set setiap yg ingin aku jalankan sepanjang taun ni sejak maal hijrah hr tu, mungkin kenderaan ku ini x mahu diterokai lagi kot...mybe nak privacy haha..


seriusly aku, entah..malas da! mgkin pas aku dh becuti nanti aku akan kembali dgn sesuatu..mugkin ya mugkin juga tidak haha.. risiko kan klu ayat gitu?! haha tapi itulah hidup sentiasa ada risikonya dan kita sebagai pemain watak di pentas dunia ni kena lalui jua apa pon yg berlaku...



mudah2han aku akan dapat fokus kembali dan............
dapat kembali tenang itu yg terpenting, supaya jalanku itu sentiasa fokus pada matlamat yg telah dipatrikan tu! heeee amin..amin...amin... okeh! selamat datang 2011..apepon... mudah2han senyum itu dapat kembali dengan serinya, seperti tawa yang pernah wujud dalam manis doa seperti dulu...


jom! semua besok, fly to penang n perak!! yeyyy! bubbai!
buat semua kawan2 ku tercayang doaku, semuga hampa semua KEJA BAIK2! FOKUS2! HEEE..doakan aku selamat dalam kembara percutianku ini! haha.. peace..with iman... :)








No comments:

Post a Comment