Pages

Sunday, January 23, 2011

cumel2 sekalian! semuga bahaGia! hihi!!!


alhamdulillah....

hari ni tepat 12.20 tgh, aku dah siapkan separuh perjalanan keje...
x bz sngt..ok2 je...
ermmm...

pastu, nak relax jap...aku jalan2 makan angin kat fb tadi...
wah! alhamdulillah... semuanya..sedang diulit bahagia masing2...

alhamdulillah...walaupon dari jauh..aku tumpang bahagia...
semoga semuanya berjalan seperti yang diimpikan oleh mereka amin...

buat teman2 ku tersayang...
aku tahu kalian sedang bahagia sekarang..heee tahniah2!...

wah! teruja aku baca kat wall masing2 semuanya berbunga2 dgn hiasan ayat2 bahagia..wah! gud2!..heee

semua nampaknya akan bersatu dalam taun ni jugak haha...pantas2! heee

sesugguhnya perkara yang baik harus disegerakan...gud!

liza...diklin...ct...hadri...dll...
semoga kalian semua sentiasa dilimpahi rahmat dari allah...
semuga apa yang dihiasi di fb itu, bakal menjadi tanda dan realiti yg bakal direalisasikan kelak amin.....

2 comments:

  1. amin~d0akan weh..d0a org yg xbaliaq lg nih cpt sket tuhan makbul kan?hehehe

    ReplyDelete
  2. aku sentiasa mendokan yg terbaik buat semua yg pernah aku kenali...jangan risau...

    doa ku sentiasa mengiringi kalian...

    but 1 Q la dear~ sape yg x baliaq nih???
    komen plez~

    ReplyDelete