Pages

Sunday, January 9, 2011

Derap langkahku ke SANA....

alhamdulillah...segalanya yg dirancang telah bejalan dengan baik sekali, ujian itu biasa...sering datang dan pergi...cuma aku yang perlu sentiasa bersedia...

hummm...segalanya bakal berakhir, esok aku akan mula keja di tahun baru haha 2011...hr pertama keja adalah ESOK..mudah2han esok menjanjikan yg terbaik buatku amin....

alhamdulillah semua rencana yg aku plan sepanjang percutian sementara aku ini dapat dilaksanakan...alhamdulillah...petang tadi tepat pukul 3 ptg aku selamat sampai ke rumah...

3 hari aku ke pulau pinang...dan ke negeri bandaraya warisan PERAK...

derap langkahku ke sana...

sabtu kami ke teluk batik...aduhai, letih bila nak cite nih haha..bukan apa letih ngan budak2 la!

farwizah x pa, fatihah la, klu jumpa aku haha..mmg x qenti qenta la dia! mmg mcm2 la dia nak ckp kat aku! heeee tiah2! anak menakan sulongku itu, pengkritik hebat aku dialah! dialah jugak pemujuk hati aku nih! haha~

kul 1.oo tgh smpai teluk batik...makan time haha~ mandi-manda...yg best tiah ngan fawizah la main ja qeja depa...heee, aku hepy gak...hepy tgk depa semua hepy...tgk kak aku yg kedua tu bahagia...tgk dia bahagia dgn suami dn anak2 dia, aku tmpang sejuk hati.., tgk mak pon relax je...hepy dpt tgk fmly kak aku..dia yg nak sngt p sbnarnya haha...rindu anak cucu kata dia haha~

aku tgk depa hepy, dh cukup...sb kebahagian depa tu adalah penawar segala racun berbisa yg sering mematuk aku dalam kembara ku selama ini...xpe..aku akan kembali dengan lebih kekebalan kelak amin...
~sampai suda TELUK BATIK~

im ok!dont worry! insyaallah


men pasiq!! konon nak buat istana lah tu..haha~ tiah la yg ia2 sngt tu! haha



~nadiku~

aku teruskan kembara perjalanan, ke LUMUT...

~nadi utama KU, mak..tq 4 everything!~ hukhuk


haha~ kalau begaya no 1! huh! dear! i luv u~

alhamdulillah, semua dh terlakar dan bejalan lancar..kiranya aku pergi dulu kelak...aku sangat tenang dan mampu tersenyum lega kerana dapat membahagiakan mereka yg sangat aku sayangi walaupon dengan cara yg sederhana....

mudah2han esok 2011 akan berikan kekuatan dan semangat baru untuk pembaikkan ke arahNYA...yang utama...amin...

5 comments:

  1. hahaha..caihh ang lg pengkritik hebat!!hahaha..
    kalo ngat tu siap mata idong mulut suma ikot..hah,nih pndai plak no ang susun gmbaq..dok kata aku silap drag..haih,fiza oi fza

    ReplyDelete
  2. CIS! berani hang kutuk aku noh! huhu...
    itu semua eksyen ja woiii..dlm ati tu lain sebenarnya..peace>

    pandai?! haha tq2! syukur, itu pon berkat hang gak kan? ajaq kan? hahaha teeetttt~~~ peace>>>

    ReplyDelete
  3. weh..bapa aribulan besday ang?aku tny ang xbitaw..bpa tah?meh aku nk update kalendar besday aku 2..

    ReplyDelete