Pages

Sunday, January 23, 2011

jeritan batinku...


bissmilahhirahhmanirrahim...

pagi yang menyinsing hari ini, cerah benar cahayanya...
alhamdulillah perjalanan pagi ini amat baik dan tenang, walaupon aku agak gusar dengan kesesakan jalan pagi tadi...

terasa seolah2 berada didalam kesesakan kuala lumpur pulak! haha..
sampai urat2 saraf kiri kaki ku, menjerit nyatakan sakitnya...sebab kerap benar aku gunakannya utk menekan cluth hari ni..heeee

pagi td hampir 25 minit lebih aku sangkut dalam kesesakan...kiranya aku terbabit sama la dlm LTDL TAHUN 2011 ni nampaknya..hihi...

jalan ditutup gara2 beri laluan pada pelumba dn gerakan kerja LTDL...

TAHNIAH PERLIS DN MALAYSIA...SB DPT BUAT BNDA BERTARAF INTERNATIONAL NI...RASA SNGT SAYANG MALASYIA WALAUPON, PUNCH KAD AKU MERAH HARI NI HUHU...

ACTUALLY, setelah semua tugasan hari ni aku catatkan untuk dilaksana...kemudian aku berbincang dan agihkan tugas kepada yang berkenaan...

senggang waktu yg ada...aku habiskan dengan meneliti semula kerja2 hari ini...

dalam sibuk itu, ingatan pada ayah singgah ke ingatan ku tiba2...

ingatan padanya yg dtg terlalu kuat, buatkan mata aku bergenang air mata...
sebak didada mula terasa...

namun aku, cuba tenang..kerna aku di pejabat...ramai mata yang memerhati..tambahan pula bilik ku yg daun pintu nya tidak bertutup rapat...

mudah saja mata yang lalu lalang utk singgah melihat tingkah aku...

aku cuba kawal ingatan pada ayah...lalu aku tekan butang2 ini dan segera aku catatkan ingatan ini pada ayah...

ayah...aku rindu padamu...ahhhhh....

janganlah..kau tekan mata ini duhai air mata...
simpatilah padanya yg telah kerap kali mengalirkan buih2 sedih itu...

ayah...
ampunkan aku...

nafas ini, sering ingatkan mu..namun...
aku terlalu lemah kerana...pabila bayangan padamu menyapa...
aku tak kuat utk menyapa mu dengan senyuman...



fiza2!!!!

hahhhh?!!!!!!!!!! mana2?????

tiba2 nama ku dipanggil dengan tergesa2...
haha..aku larikan mata mencari untuk menyahut...pantas aku pon berlari keluar..haha

rupa2nya..PELUMBA LTDL 2011 kelihatan lalu depan pejabat..haha...

depa semua tau aku minat tu semua...haha..aku pon menerpa keluar ofis utk tgk sama2 haha..lucu2~ siap bawak hp g nak snap haha...

tp x dpt nmpak sb jauh! huhu...

lawak222......~!!!!....heeee (^ ^)

peace~~~~SWETTT~

No comments:

Post a Comment