Pages

Tuesday, January 25, 2011

birthday? 25?! ermmmm...


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG....


25/01/1986...aku dilahirkan... 25/01/2011...genap 25 tahun usiaku...

25 hb harini, usia ku genap 25 tahun dihari selasa...alhamdulillah...terima kasih allah atas semuanya ini...

alhamdulillah... disini aku nak rakamkan, bebanyak2 kesyukuran ke hadrat allah...alhamdulillah kerana mengirimkan aku sahabat2 yg memahami dan prihatin ini...

sebenarnya, aku x jangkakan apa2, kerana kami dikejauhan yg berbeza...namun alhamdulillah...mereka semua masih ingat akan tarikh tersebut...(^ ^)


25/01/2011....tq!
semua yg berlaku hari ni benar2, buatkan aku sejuk dihati...mampu melakar senyum,
terima kasih teman2 tersayang kerana sudi meraikan dan meberikan ucapan2 yg sugguh bermakna...

aku pulak yg jadi x tentu arah, sebab kelu utk menjawab dan sangat terharu hingga air mata yg beria2 nak mewakili mulut utk bercakap huhu...

apapon, aku x de ucapan yg seindah bahasa kecuali..
'mudah2han apa yg kalian buat ini, akan allah dengar, lihat dan nilai dgn
sebaik2 niali disisinya...aku hamba nya yg lemah
yg mungkin x bisa membalas kembali segala nya ini...
ketahuilah hakikat tersebut wahai teman2ku...'


No comments:

Post a Comment