Pages

Tuesday, January 25, 2011

coretan di HARI LAHIRKU....

setelah semua keje diberskan hari ni...aku diraikan oleh teman2 terSayang...


selepas bersama mereka...
aku coll bos, aku mohon utk half day, dgn alasan utk buat sesuatu...
dan dia yg dh sedia maklum...iyakan aje, dgn sedikit usikan yg buat kami sama2 tertawa..heeee

setelah mendapat kebenaran, aku memacu kereta kesayanganku,
meluncur menelusuri lebuhraya kangar-kuala perlis dengan perasaan bercampur baur...
namun aku teruskan jua kembara perjalanan ku..

yg aku patrikan dihati saat itu,
hanya ingtan pada allah s.w.t,
biarlah segala-galanya ditentukan olehnya...
itulah yg aku niatkan...dari dulu hingga kini...



setelah penat..berhempas pulas..jerih pedih membanting tulang bersama-samaku...

aku tahu dia dh sangat penat...
semuanya dah dia curahkan buat aku..
setiap saat susah senang...sedih perit, dia setia bersamaku..melalui apa jua...

jadi hari ini tepat jam 3.00 petang aku sampai di changlun...

SPA N BEAUTY...
nah! tenanglah kau disana HASFIZA~..damaikanlah hatimu..redakanlah sesak didadamu...
biar hilang semuanya...tidolah...

setelah 3 jam aku direhatkan...aku bukakan mata...dan bangun dengan lebih lega....
alhamdulillah..
semua penat yg lama tersimpan tu, rasa kian hilang setelah aku dirias dn dilelapkan tadi...
fuhhh! best sangat....aku dapat lelapkan mata walaupon sekejap saja...

namun dalam lelap itu, ingatan ini xpernah lupa...

bayangan itu x pernah kelam...

pertanyaan itu x pernah diam....

hanya aku je yg buat DONO!

aku biarkan saje, namun AIR MATA itu tetap mengalir...seperti biasa lah, dia bila aku sedih! auto! huh!


TQ elizebeth, clarie! atas perkhidmatan yg, fuhHHH 4 star lah! haha...
kalau boleh buat saya lena tu kira hebat la! hahaha
siap bg voucher dn gift lagi sempena my birthday...TQ!..TQ!!!...


setelah itu, aku teruskan lagi....
KEMBARA aku yg seterusnya..................

mahkota aku perlu direhatkan juga...hihi
SALON...autie LEE YEN...

best gak la..walaupon agak seriyau sb kuku dia tajam..
agak sakit bila dia terlalu cepat menggaru kulit kepala aku huhu..
atas rekemen dr sorang kenalan ni..aku pon pegi la..



emmm oklah not bad! tq autie~ next time saya potong rambut ye! haha tadi x boleh sb ada masalah yg sngat tidak boleh rambut saya dipotong haha~~~


tengah2 cuci rambut! perasaan itu menyapa tiba2...!

sesak nafas ini...
aku cuba seka lelehan tersebut dari jatuh ke pipi...

dia mencuba dan mencuba...akhirnya di salon tersebut aku menitiskan air mata.....

aku cuba bertenang...dan alihkan perhatian dengan mencapai majalah yg ada di depanku...

lalalalalalalal~~~~~LALALALALA~~~~~ CEPAT LA AKU NAK BALIK!!!!!!!


alhamdulillah..selesai aku cuci rambut, aku masih mahu memandu...aku biarkan aje..diri ini membuat keputusan kerana dia juga berhak untuk lakukan sesuatau...
BUT only 4 today! haha


aku pandu kereta keluar dari pekan....aku bawa hati ni meluncur lebuh raya...
aku biarkan saja kaki ini yg melangkah...

aku ikutkan saja kemana hala yg dibawa..kerana aku juga..mahu bawa hati ini bertenang...

kerana dia memang sedang terluka...


aku berhenti di gigi jalan...

aku rehatkan diri...disitu...
aku capai hp... aku snap pitcha~

aku tgk awan...
aku tgk kereta lalu lalang...
aku tgk org jogging...
aku tgk bendang....
aku tengok sungai...

ya allah benarkah ini?
adakah ini kesudahannya?
adakah ini buatku?...

aku terdiam...air mata ini sudah kering...
aku hidupkan enjin...aku berlalu pergi dari situ...
tepat 7.15 minit malam aku samapi di rumah...

SEGALANYA aku simpan dalam keta...
aku di rumah anak mak aku sepenuhnya...
dia x patut tahu...jerih derita ini...

MAK!..CIK BALIK DAH!~ maaf la p buat facial pastu p cuci rambut...heee

No comments:

Post a Comment