Pages

Wednesday, January 5, 2011

`Biarlah masa yang menikmati kisah-kisah ini....'


tuhan.... untuk kali ini saja...beri aku kekuatan untuk menatap matanya... tuhan, untuk kali ini saja... lancarkanlah hari ku... hariku bersamanya

setelah dibereskan semua tugasan rumah hari ni, aku menekan butang tv...humm x bnyak sangat rancangan yg dpt menarik mata ku utk terus melekat di kaca tv tersebut....huhu cuma yg de tv3, cartoon klasik yg buat aku melekat sekejap heee, sebab aku nih kalau ngan rancangan kartun memang x leh lepas la...

entah la kenapa?! aku suka sngt rancangan kartun heee, dr dulu sampai la skrg haha walaupon dh nak msuk usia 25 taun x lama lagi haha...kdg2 segan gak kat lain2 tapi nak buat cane?! mmg jiwa la, klu dpt tgk kartoon haha relax jeee dpt gelak2 lagi hahaha
i like~......
pastu aku tekan lagi butang tv ke 8tv, hotfm hummm dengar nyer dengar lagu tu sedap sngt aku dengar...

aku terus ke bilik capai lappy kesayangan dan terus aku search lagu tersebut haha...lagu kat atas tu la... smpai la skrg tgh taip ni lagu tersebut yg menemani deria dengar ku ini..hahaha


welll...skrg msh dalam musim becuti...lalalala~~~ hummm semalam ke kuala perlis bwak depa jalan2 makan2.... okey la gak..tgk depa makan pon buat aku kenyang ja...

alhamdulillah seronok dpt tgk kak aku yg sulong tu tersenyum, entahla aku sangat rindu nak tgk dia seenyum, sb dia jarang senyum..bila dpt tgk tu aku rasa sngt lega dan aku jua tersenyum walaupon dalam hati...

mak macam biasa, salu dia tersenyum sejak aku dah keja...dah tenang kembali mengikut rutin harian yg baik dan walaupon aku dah jarang bercakap namun dari sudut yg paling dalam aku dapat tafsir yg dia sangat dapat tahu apa yg sedang aku lalui dan setiap saat dia selalu mendoakan yg terbaik buat aku dan yg lain2...mak terima kasih x terhingga atas segalanya hingga saat ini...

fahamilah, saat ini akan berakhir jua..aku mahu tenang kembali sepeti dulu dan mahu lawak mu dan lawak ku bersatu kembali insyaallah...mudah2han semua itu mampu berulang cuma bukan sekarang kerana aku masih dalam proses pembaikkan...



2010??? ermmm

2011????? not ready yet.... mybe next time to sumting, ya maybe next time...nnnn mybe bukan kat dunia mungkin syurga nanti ...

biarlah masa yang menikmati kisah-kisah ini...





No comments:

Post a Comment