Pages

Saturday, January 15, 2011

ADISYA bersatu akhirnya......




Bismillahhirrahmanirrahim.....

alhamdulillah...hari ni aku rasa sangat hepy, akhirnya adi dan aisyah, kawan baikku dah selamat disatukan....tergambar diwajahnya dgn ceria yg dia sngt bahagia.... syah, aku tumpang bahagia...aku doakan, semoga hg akan tenang dalam melayari setiap saat dalam berumahtangga kelak..amin...

rupanya patutla dia sngt nak aku bersama-sama dihari dia diijabkabulkan, rupanya dia akan terus bertolak bersama suaminya ke kelantan selepas akad nikah tadi...

alhamdulillah aku sempat juga jumpa dia sebeleum dia dibawa pergi oleh adi....haha..

masih segar diingatan aku, tadi...masa bergambar sangat lucu..dalam kalut2 tu dia x putus2 tnya aku.. "fiza laki aku segak dak?" ....... haha aisyah2...!!!!! memnag x penah bequbah! daqi dulu lagu tu la dia! huhuhu~ sabaq je la! haha....

aku pon dengan selambanya layankan aje haha, dgn berikan jawapan anggukan dan "ya segakkkkk...syah...."..... heee aduiiiii lawak sangat!

tahniah syah! sebenarnya sahabatku sorang ni, dh lama berkawan dgn si suami dia ni skrg sbnarnya....

depa kenal masa PLKN dulu, lama dah... dulu masa sekolah aisyah ni klu apa2 pon akan salu tulis kat mana2 pon nama dia adalah adisya....simbolik gabungan nama dia dan adi la (adi + aisyah= adisya)....aku salu nmpak perkataan tu, dan aku hanya doakan yg terbaik buat dia waktu tu...tp xla aku sangak yg depa akan kekal hingga ke alam perkahwinan...haha

tp alhamdulillah, hr ni bila pikir2 balik..masyaallah..kukuh sungguh cinta depa..masyaallah...memang depa benar2 sungguh2 dan x main2 dalam melalui pertemuan dan menggunakan hubungan tersebut dengan baik sekali...

alhamdulillah..hari ni..15/1/2011..akhirnya mereka bersatu jua...7 tahun masa yg diambil utk mengukuhkan hub itu, x sia2 belaka...tahniah syah...

aku doakan hg akan hepy, dan hepylah! senag cita haha..hepy sngt tadi tgk dia sngt bahagia... aku tumpang bahagia syah... sahabat, walaupon hg dh jauh, doaku ukhwah persahabatan kita akan tetap mekar dengan kenangan2 indah kita...dan subur dengan doa indah yg x pernah lekang dr bibir masing2..amin...

No comments:

Post a Comment