Pages

Tuesday, August 3, 2010

menarik RASA!~


HURMM...hari ni masuk hari -6 puasa ganti taun lepas punya..fuhhh sangat banyak dugaan huhu antaranya:


1)kawan2 yg terus2terusan menggoda dgn pelbagai santapan yang enak huhu
2)macam2 jenis tester kuih raya dan kurma yg diorang bwak mai ofis huhu
3)de ekspo kt luar ofis, so bnyak benda menarik de...makanan2 yang lazat
yg amat sedap dijadikan hidangan lunCH..HUHU

walaupun puasa aku join gak rombongan kwn2 ke ekspo berkenaan..heeeee siap bawak payung lagi tuh! ! heee x tahan panaz sangat menerik di kulit huhu....jalan2 jap teman kwn2 pastu x tahan banyak sngt dugaan dgn makanan dgn sakat2 bebudak ofis ni lg last2 aku balik ofis je dulu..balik sorang2 heeeeeeeeeee... tapi x sia2 aku pg td de satu benda yg x pernah aku tgk dn jumpa...aha!!!!!!!!!! nak tau?!

SUSU....bukan susu kambing..lembu pon bukan TAPI susu UNTAAAAA.... HEEEEEEEEEEEE

sangat menarik perhatian aku so apa lagi beli lah!!!~ untuk juadah buka puasa ptg ni heeee

No comments:

Post a Comment