Pages

Monday, August 2, 2010

ketandusan idea!~


bila dh bosan nih, idea pon turut lenyap mengikut mood yang berjalan...allah...2, 3 hari nih aku asyik mengeluh jer..huhu masyaallah...

mungkin aku x biasa dengan masa yang terlalu lapang jd membuatkan aku x senang duduk...keje yang ada dh disiapakan..yang ada masih belom boleh proceed, so.................menunggu dan menanti jer la buat masa ni!~ aduh!~ sangat merimaskan bila berada dalam keadaan ini!~ fuhhh!!!~
ya allah aku pohon dari mu berilah aku kelapangan ini untuk aku dapat isikan dengan perkara berfaedah dan jauhkanlah aku dari segala keluhan dan rungutan..amin...
pinta aku dalam hati sepanjang minggu ni sampai saat aku menulis sekarang ni..huhu


bila dh bosan nih, macam2 perkara lah yang dibuat dengan x bersungguhnya! main2 lah yang banyaknya!~ antaranya aku ke facebook...check email...lawat blog org lain dll lagi...

aha!~ bila dh melawat2 tu di dalam perjalanan tersebut terjumpalah aku dgn kwn2 lama yang pernah berkursus sekali.... alhamdulillah x sia-sia masa lapang yang ada nih, sempat aku tengok kwn2 lama, tgk perkembangan mereka...ermmm semuanya sihat,semunya makin bertambah maju dan cemerlang...alhamdulillah aku sangt lega dan tumpang gembira...walaupun hakikatnya aku baru PULIH DARI BADAI DERITA yang melanda...x pa itu semua dh x jadi apa pada alu..semunya dh berlalu jd LUPAKAN ITU SEMUA..lontarkan BAYANGAN2 LAMA ITU KE DADA LANGIT BIAR IA HILANG BERSAMA SENJA MALAM!!! YARGGHHH!! AKU BOLEH! AKU YAKIN!!!!!...

BERBALIK PADA cita perjalanan aku tem lapang tadi, sempatla aku copy gambar2 semasa kami berkursus hari tu!~ haha sangat berbaloi dorang sume dh memperaktikkannya ke dunia realiti huhu cuma aku jer yang belum berkesempatan..bukan apa..ada masa x da kelengkapan... a da masa kelengkapan pon x d,a apatah lagi masa..sangat2 x dapat nk aku berikannya jawapannya hehe...statement kat sini pon sama ting-tong cam aku gak..hehe (pening2).. terselit aku didalamnya!~ cuba TEKA mana dia???

No comments:

Post a Comment