Pages

Sunday, August 8, 2010

CUKUP!!! buka BUKU BARU~



SEJAK 2..3 HARI NI, banyak agenda yg aku lakukan agar aku dapat melenyapkan segala kenangan yg berulang kali cuba menyerapi dasar hati dn ingatan ini....





1.bawa hati pdnya yg mengerti segala...doa jua kupanjatkan untuk aku terus focus dan tenang sepanjang jalanku ini...


dan tidak sekali2 gentar dengan apa jua intaian kenangan lama itu...


2.semua aktiviti harianku, aku penuhkan dengan macam2 hal...ke pdg besar bw

family...round da world makan2 jalan2............sembang2 dll

3.bekerja tanpa henti walaupun hr cuti, ahad lepas ke jemputan hari pahlawan...

balik sibuk ngan aktiviti keluarga....makan2 borak2 dekat umah tok dengan se

mua sanak sedara jiran2.......sampai la ke lewat ptg bru balik....





NAMUN mengapa aku masih? berlegar untuk mencari masa membenarkan kenangan itu menjegah? ya...memang itu salah dan silap aku sendiri..aku telah lalai...


hari ni, aku tatap wajah mak dengan sekali pandang saja..sebab aku tidak sanggup untuk terus menatap matanya..kerana aku terlalu sedih dan bersalah padanya kerana telah banyak buat silap dan lalai....


cukuplah setakat ini...cukuplah setakat hari ini....dengan sunyi hari ini aku nak segala-galanya pergi...dengan diam tanpa apa2 luahan lagi,tanpa apa2 suara lagi,tanpa apa2 tulisan lagi....


PERGILAH..........~BIARLAH AKU TENANG SEPERTI SUATU MASA DULU.......

No comments:

Post a Comment