Pages

Saturday, October 1, 2011

weeee~~~ sorang lagi ke alam baru! cayalah ct!!!


assalamualaikum...

hurmmm...hari ni alhamdulillah syukur pada allah...aku masi
h dapat teruskan kehidupan...
alhamdulillah amin...

buka mata...subuh..solat dan aku terus ke alam ruang mega ini...
ku mahu coretkan sesuatu buat teman2 tersayang ku ....

2/10/2011...TAHNIAh CT
!
haha..
alhamdulillah hari ni bakal di nikahkan dengan pasangannya...
tapi maafla aku x dpt nak hadir..huwaaaaa...
.sedihnya!

hanya mesej ke pandangan nya sbgai pengganti
diri...
dia kata "fiza aku ketaq la!" haha....
"qetaq syok, x pa!" balas aku pada dia...heeee

CT, mudah2han hang bahagia...dunia akhi
rat...amin...
besok adalah hari barumu..tempuhlah hari2 tersebut
dengan penuh keimanan didadamu...
taatlah kamu pada pemimpin dalam rumahta
nggamu kelak...

wah!! sejak aku hadir kaki disini, ramai teman2 tersayang akan melangkah ke next stage...hehe
aku???????????? hehe... no komen! haha..

aku pon alhamdulillah, ke alam baru jugak...ke alam pengajian..yang telah tenggelamkan aku ke dunia huruf dn an
gka yg berjuta nih!
buat aku x cukup tido..buat aku termengah kala menapak dan sampai ke klas! huwaaa...

but, its very nice to
me! ....

i likeeee!

buat semua kawan2 ku tercayang! SELAMAT MENEMPUH ALAM BARU...

SELAMAT BERBAHAGIA....

KENDURI JANGAN LUPA JEMPUT...KALAU X DER KL
AS...INSYAALLAH AKU BAKAL DATANG..HEHE...

P/S: ct dah...liza bakal...diklin?...otw.....
aku??? aku bila? hikhik....sabarrrr...tunggguuuu! ngeee
peace~ tata!

No comments:

Post a Comment