Pages

Friday, October 28, 2011

........syukur...............


alhamdulillah syukur...

hari ni semakin baik...alhamdulillah....


ya allah terima kasih atas kekuatan ini...syukur aku padamu...

aku pohon rahmat dan kemudahan ini berkekalan...amin....

syukur jugak! si mak cik: norhidayati zukifli & suami (en polis naem) haha...

buat suprise hr ni! haha...ngokngek la ampa nih!

wey kami dh kat USM!

HAH?????????

apasai la semua org nih suka buat aku gelabah gini? aduhai! dah la cik hati baru nak baik...ampa dok buat pala tau buleh no! aduhai!


MEMANG AMPA SEMUA NIH NGOKNGEK LA!


sempena jumaat yang amat indah dan mulia ni, nak la lebih masa sbnarnya ....nak baiki cik hati...

nak bercinta kejap....aduhai....

ampa mai tros lari porgram aku! huh!


apepon! SANGAT3 EPY!....................... MIS ANG SNGAT2 TI! THANKS LA MAI JENGUK AKU KAT SINI! HUWAAAAA!!!! CEDIH!


NANTI MAI LA LAGI! HAHA! TP JGN LA BUAT KEJUT2 GINI! BULEH LUQUH JANTUNG AKU! HAHA...........


MERASA GAK AKU NEK ALZA BARU NO! HAHA...SYUKUR ALHAMDULILLAH...MUDAH2HAN REZEKI DIBERKATI ALLAH DAN LEBIH MURAH REZEKI KELAK AMIN....


p/s:mudah2han, persahabatn kita akan terus kekal erat dan mesra dengan rahmat berkat allah..amin..
(bak isi dan kuku , kata org zaman dolu2!) hihi

No comments:

Post a Comment