Pages

Sunday, August 14, 2011

............persoalan kembara...sempena 14 ramadhan.....


bismillahhirrahmanirrahim....

alhamdulillah...segala pujian dan syukur yang tak terhingga dipanjatkan kepada allah s.w.t

hari ni dah 14 hari kita puasa, alhamdulillah dalam menempuh puasa ini walaupon diberi kondisi kesihatan yang kurang stabil namun....alhamdulillah masih dpt teruskan puasa...cuma aktiviti ibadah tu kurang...mood memang mudah lari...allah..ampunkan aku...

telah aku cuba sebaik mungkin...namun adakalanya aku tewas...ampunkan aku tuhan...
suburkanlah hati hamba dengan kekuatan....amin...

emmm....sngat tidak terkawal sikit emosi dan pergerakan fizikal sekarang....minda mudah berkalih arah....itu sugguh aku risaukan sangat sekarang...

dalam proses memulihkan kembali semangat diri ini..semua tenaga aku cuba halakan dan fokuskan pada setiap perkara yang dilakukan....alhamdulillah setakat ini, semuanya masih baik dan terkawal...alhamdulillah...

alhamdulillah MR FEVER dah pegi...hehe yeeeeyyyyy! badan dah sihat sikit, cuma batuk tu masih nak merengek x nak renggang dari aku...huh! masih batuk..huhu...mudah2han esok2 cepat la dia pegi...hehe

keje?> emmm alhamdulillah semua ditahap yang terkawal...semuanya sedang dicuba diselesaikan sebaik mungkin, kerana aku tidak mahu semua itu masih bergerak walaupon aku dah tiada lagi disini...alhamdulillah setakat hari ini semua dlm kawalan dan bakal ditutup x lama lagi! yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

kembara aku emmm...masih goyah, aku sedang cuba membaikinya sebaik mungkin...lepas fardhu, aku cuba sedayanya membacanya...zikirnya pon sebaik mungkin...malamnya terawih bersama mak...emmmm mudah2han graf ibadah tu terus meningkat dari hari ini dan ke hari berikutnya....mudah2han.....

em.....apsal nih?...ramadhan kali ni, lain la...adoiiii tacing la! huwaaaaaaaaaaaa!!!!!

sebak, sedih.....syok pon ada gak....tp malu nak ngaku...haha takut khusyuk ilang....huhu....
last2...huhu memang aku kantoi sndiri gak..huhu.....

emmmm terima kasih sngat pada teman2 lama yg susah2 cari diri ini balik dan sudi hadiahkan doa dan ucapan2 indah ni....terima kasih sangat....

fiza pon x lupa kat semua cuma sikit hal je yang buat fiza slow sikit sekarang...haha ampun...sampai masa fiza bagitahu tunggguuuuu...haha....


cik d....tq! (cepat2 dpt keja belanja fiza!)
wan bakry aka my hero! (cayang, kat kl tu jgn la lupa no kat org changlun ni...haha...tq sb salu bagi kabar, kalau x mmg fiza sekeh2 kepala tu! haha)

wan shita...dear! mis u a lot la! hukhuk... pasal tokey tu, haha memag kita dua je tau! haha..jgn u terima sudah la!!!!!!!!!! kehkeh... (x sesuaiiiiiii okeeeee?????????????!!!!!!!!!)

esyah....woi!!! aku rindu gila tau kat hg! qaya ni hg x mai umah aku mcm taun2 suda siap hang! anak hang aku x ngaku anak menakan aku tau! haha jahat x aku?!~ hakhak

x lupa gak:
en lokman hakim bin abdul hadi...(sahabat baik hamba...mudah2han kembara tuan beroleh berkat selalu amin...)

en hakimi...banyak beri tunjuk ajar...terima kasih cik hakimi....ilmu2 tu fiza akan ingat salu insyaallah...

cik roslan md radzi...tq bos! haha....dlm kelai2 kita pon sy sebenarnya sngat hormatkan cik lan...huhu...terima kasih jugak sb simpan perkara tu dgn baik dan segalanya telah dilakukan sebaik mgkin berkat pertolongan cik lan...tq sngat cik lan!

ustaz rasyidi...terima kasih...fiza xkan lupa pesan ustaz...terima kasih!

mis R...thanks! hope dpt jumpa sebelom kita berpisah...lepas raya fiza janji belanja punya! haha la x dan...sory!

tah hapa2 la aku dok ngarut nih?....emmm apa2 pon itulah aku saat ni... adoiii sengal sikit sekarang sebab tgh ting tong....huhu..............menghitung hari.....

maafla...sekarang iman sedikit berserabut...mcm2 benda jadi...emm.....ape pon buat semua yg penah beri setitis pesanan...doa dan motivasi penyuluh jalan.............aku ucapkan bebanyak2 terima kasih....dan segalanya akan cuba dijadikan pedoman sebaik mgkin dlm melangkah ke arah yang lebih baik...

mudah2han segalanya dirahmati dan diberkati allah salu....amin...........
kul 7 dah...nak kuar dah...nak jenguk juadah bukak posa lak! heheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...assalamualaikum....


No comments:

Post a Comment