Pages

Monday, August 15, 2011

...exspresi hati....weeeeee!!!~~~~




bismillahhirrahmanirrahhim....

alhamdulillah....segala puji dan syukur pada allah atas segala nikmatnya padaku hingga saat ini...

alhamdulillah...segala nya berjalan baik kini...mudah2han segalanya berjalan seperti dirancangkan..mudah2han segalanya diberkati dan dirahmati allah...aminnn...

adoyaiiii...nak tergelak la...aduhai~ cane nak cakap ek??? adoiii


1. tumpang hepy sebab 2 penolong pengarah dah dinaikkan pangkat semalam....hehe...beseqiii muka org pendang dapat balik kedah haha! org perelih pon x kurang hebat gak...lagi mantap la kedah pas ni...mudah2han...


2.balik semalam, kak ta beli baju melayu muhammad! BIRU!!! hehe...maksu x sempat g nak beli apa2 kat depa semua...bz...x sihat....cik hati pon mmg msh dlm proses pembaikan..so..memang x dpt la nak luang masa lagi utk shoppng time nih! hehe...

apa2pon utk semua, maksu x lupa nanti free acu pegi beli...
baju melayu muhammad semalam memang cute!!! acu suka..! be a gud boy dear!


3.last sekali, hukhuk..... SOWIE!
bukan niat orang nak buat ayat sengal2 tuh....sory sangat...hakhakhak... tu la test orang lagi! kan dah kena...aku pon tercabar gak...sabaq2 aku pon...hahah tercabaq sebenaqnya.... huhu

sekali aku test...haha tau pon gelabah...hikhikhik...
apa2pon fiza mntak maaf.... fiza x dak niat apa2 pon...emmmm masa tu cik hati tgh sakit....sebab tu la terbuat ayat2 sengal gitu..sory sngat...hikhikhik...

orang tggu lama tau, buat derk je..huhu sedih tahap gaban...dah la bulan ramadhan...dah la orang x sihat..dah la orang kena tukar pejabat...dah la orang dah nak pegi...hukhuk...memang sngat strees la time tu...hukhuk...

tapi!!!!!!!!! last2 haha terima kasih sebab faham...terima kasih sebab maafkan fiza...mintak maaf sebab cakap awak ngokngek....haha len kali orang x cakap dah gitu...orang janji!

alhamdulillah semalam.....awak sudi beri masa dan dengar semuanya...dan paling penting awak dah maafkan fiza...

TQVM!~

MUDAH2HAN SEGALA2NYA LEPAS NI MAKIN BAIK...MUDAH2HAN SEGALANYA DIBERKATI ALLAH DAN DIPERMUDAHKAN SEGALANYA...

YA ALLAH, SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA MENGETAHUI...AKU SERAHKAN SEGALANYA PADAMU...KAU URUSKAN LAH SEGAKLANYA INI YA ALLAH...SESUNGGUHNYA ENGKAU SEBAIK2 PENGURUS SEGALANYA...

2 comments:

  1. Sapa yg ngongek tu??????amboi ubat luka lama xsembuh lagi ka??ka luka baru huhuhu..kot la nk story kt kita huhuhu :( pa2 hal share la..sharing is caring :) dah la pas ni payah nk jumpa tgok2 kawin dah dia pakai bju besar lak hehe

    ReplyDelete
  2. haha...hg ni lawak la diklin! adoiii...
    sahabat baik aku yang ngokngek tu...

    luka lama? hg ingat mudah ka nak baik? huwaaaa! x tau la...masih dlm pembaikan...so xdak la cinta2 baru nih!

    eh?! kawin? aku nih smbung stdy kawen celah mana? haha...hg jangan risau kalau ada jodoh insyaallah...aku x lupa semua kawan2 baik aku...jgn risau...hg kena mai tidoq umah aku..tolong kenduri! haha

    ReplyDelete