Pages

Sunday, August 7, 2011

.........DemaM....


hari ni, dah genap seminggu kita puasa...alhamdulillah semuanya masih ditahap yang baik dan terkawal...

mudah2han segalanya bakal terus lancar hendaknya amin...

tapi sedih sangat, badan masih x baik dari demam...
mood memang x yah cakap la..memang xde ar...sebab malam x leh lelap mata sangat sebab batuk yang menyerang...huhu...

makan ubat tapi x baik lagi...air asam sekali je tegok..aku x leh la ngan air asam...ape lagi?...muncung la mak..sebab penat dia buat..MUM, sowy..cik x leh la air asam...hukhuk...MASAM!

ya allah sembuhkanlah sakit ini, semuga aku dapat terus beribadah dengan baik...keje dengan baik..dan habiskan sisa2 akhir sebelum melangkah pergi ni dengan baik....

sebelom terlupa, nak sangat ucap SELAMAT BERBAHAGIA BUAT REMY,sahabat lama aku ni, hehe alhamdulillah akhirnya bertemu jua dia dengan jodohnya...

mudah2han segalanya bakal lancar dan berkat segalanya buat dia dan pasangan kelak..amin...

ilham...ilham...bakal bersatu, nantikan....aku nak kembali menulis....
mudah2han selepas sembuh...selepas selesai urusan2 dalam bulan ini, aku harap aku dapat kembali menyemat sesuatu disini....insyaallah..

sakit tekak....panas badan...huhu..demam...plez...sembuhla...huhu...huwaaaaaaaaaaaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment