Pages

Wednesday, November 16, 2011

.....lensa hati...edit kali terakhir...



alhamdulillah...syukur ke hadrat illahi...akhirnya jawapan yang setahun lamanya aku mencari akhirnya hadir...

Hasbunallah wa ni’mal wakil bermaksud – Cukuplah Allah sebagai pelindung kami dan DIA adalah sebaik-baik pelindung..

walaupon berat, aku rebah jua pada hari ini...
jawapan itu tiba pada tanggal 16/11/2011..genap setaun peristiwa itu berlaku...
linangan demi linangan air mata

segalanya dh berakhir...

ya allah, teguhkan lah hati hamba...
terimalah taubat hambamu ini...

ampunkan segala dosaku...sesungguhnya aku tidak tahu...
dan kini segalanya telah terpapar dengan jelas...

aku, pasrah....
ya allah...syukurku padamu... nikmat ini aku terima ..maafkan hamba kerana menerimanya
bersama linangan air mata yg tiada henti...

inilah takdir...penamat tahun 2011 ini...
terima kasih ya allah atas segalanya ini...
didikan ini amat bermakna...hadiah ini sangat bernilai....

segalanya pasti akan cepat hilang bila sampai masanya...

doaku, aku akan terus kuat dan tabah...ya allah dengarilah setiap bisikan doaku ini...

tabahkanlah hati hamba dalam mendaki mencintaimu...

ku serahkan hati ku padamu...
ubatilah hati ini ya allah...
lukanya amat dalam...
parahnya yang berganda pada tanggal hari ini...

tiada tempat sebaik2 tempat aku curahkan hanya padamu ya allah...
langkah ku longlai disaat berita itu menyapa telinga...

wahai angin, sampaikanlah salam sejahtera ini pada nya...
aku pohon ampun dan maaf darinya...

segalanya tidak terluah dengan kata dulu...
kini,
inilah yang terbaik...
inilah takdir allah...
aku redha...

mencuba dan akan terus mencuba bangkit dan menelusuri setiap inci nadi hidup ini...

berat untuk kulepaskan....namun, segalanya kerana mu YA ALLAH...
wahai hati...redhailah dia pergi..
redhailah dia tidak kembali...


syukurku pada mu tuhan...
terima kasih atas segalanya...

No comments:

Post a Comment