Pages

Thursday, November 10, 2011

...chakkk!...heeee


bismillahhirrahmanirrahim...

alhamdulillah hr ni baik...relaks je rasa..tenang...alhamdulillah..terima kasih ya allah...

PUAN LIZA! HEHE TAHNIAH EH...HEEE
SorrY SNGAT X DAPAT NAK HADIR...DOA AKU SENTIASA PANJATKAN BUAT HANG...MUDAH2HAN SALU BAHAGIA! AMIN...

MR C PON X DPT HADIR, DIA KUSUS KAT PANGKOR...
KAD UTK DIA AKU DAH BAGI! BERES~
insyallah, ade rezeki hang, sampai la tu amin...

org yg kat pulau pangkor tu:

1. kusus baik2...
2. jgn lupa kad tu, fiza dh bagi..jgn lupa!
3.emmm...terima kasih sb salu nasihat... fiza akan stdy baik2! tp satu je...
(........mcm yg fiza ckp setiap hari... bolehkan?.... .............)
4.jgn lupa fiza....
5. jgn lupa doakan fiza...
6.jgn lupa apa yg fiza salu cakapkan tu..........

hr ni dpt main ngan muhammad, rsa release sangat.... muhammad best! heeee
emmmmmm.... kepala ni masih x dpt terima daging la, aduhai..makan sikit je sb nk jaga hati mak ngah tapi pening jugak aduhai...

tima kasih makngah, jamuan hr ni sedap!!!!

my luv ly friend: wan mashita....
dear, tabahkan hatimu...
kita sama2 melangkah ok!

kita keluar dari khayalan semalam....
kita bina realiti sebenar bersama...

keringkanlah airmatamu sayang....
aku juga x sekuat mana...tapi aku tetap melangkah demi masa depanku...

aku jugak akan selalu berada untukmu sahabatku...

wan mashita.. aku sayangkanmu...
thanks 4 nasik ayam tadi hehe...sempat lagi kita buat sesi jejak kasih tadi no ngan membe sekolah dulu haha...

depa dh ada anak wan! haha kita dok bilang anak menakan ja la noh! haha....
relaks2~~~ hehe....

BUAT SEMUA YG AKU SAYANGI..... KASIH INI UNTUK KALIAN....AMIN...
ASSALAMUALAIKUM....

No comments:

Post a Comment