Pages

Tuesday, July 27, 2010

ku BiARKAN ianya pergi....


alhamdulillah...segala pujian aku panjatkan ke hadrat illahi...kerana disepanjng perjalan hidup ini kekuatan yang diberikan untuk aku membuat keputusan sentiasa ada...tanpa kekuatan darinya mana mungkin aku mampu untuk terus berdiri hingga ke saat ini...


alhamdulillah...apa yang bersarang di hati ini telah aku warkahkan padanya...dan kini dia telah benar-benar mengerti dan sangat faham..kini aku benar-benar lega dengan apa yang telah kami putuskan...


ya allah...berikanlah petunjuk hidayah dan barakah mu pada aku dan dia agar kami dapat mengecapi yang terbaik untuk masa depan kami juga yang terbaik disisimu~


aku redha dan terima ini semua sebagai ketentuan darimu..mungkin inilah rahsia mu yang terbaik yang ada hikmah dibalik ini semua...


kini semuanya telah berlalu...28.07.2010 hari ini aku mahu segalanya terbang bersama angin lalu dan redup pagi pada saat ini...semoga ini semua akan terus pergi dan takkan berpaling lagi...


ya allah..ampunkan aku...atas apa ynag telah berlaku....

No comments:

Post a Comment