Pages

Wednesday, July 21, 2010

alhamdulillah..segala pujian pada YANG ESA~


SEBELUM NI, aku hanya gadis biasa...yang biasa sngt...alhamdulillah...kini aku lebih tenang dengan apa yang aku kecapi kini...ya allah terima kasih kerana sudi menyelamatkan aku dan menyuluhi diri ini ke jalan benarmu....


kini, dalam aku meniti hari-hariku..aku lebih tenang kerana aku tahu akan ketetapan dan ketentuan yang diberikan menguatkan jalanku...


aku benar-benar terkesan apabila aku temui ini................................



Ya Allah…
Ampunilah dosaku
kerana mengutamakan yang lain selain-MUYa Allah…
kuserahkan hati yang berdosa ini kepada-Mu
KAUlah sebaik-baik Pentadbir

Ya Allah
hadirkan KAU dalam hati ini
Aku tidak mampu mengawal hatiku sendiri
Engkau Maha Hebat ya Allah


Ya Allah
Ku adukan resah hatiku ini
Kumohon tenang hakiki
Untuk berehat di bawah naungan rahmat-MU

Ya Allah
Aku mohon sangat
Aku harap amat
Segala-galanya akan selamat
Dapat kiranya kutagih berkat
Untuk duniaku juga akhirat


Ya Allah,Berilah aku ketenangan
Pulihkan hatikuAgar berani dan tabah…
Untuk menuju-MU!

(Nukilan:gentarasa.com)


alhamdulillah kini aku lebih kenal siapa diriku yang sebenar..bukan gadis biasa yang bertukar ke luar biasa heeee :) tapi aku gadis biasa yang mahu terus berada dijalan maha esa, yang dari hari ke hari mahu sentiasa perbaiki diri menuju alam sana yang kekal tiada tandingya~.....amin..

No comments:

Post a Comment