Pages

Saturday, March 24, 2012

................sob...sob..sob...... but ALHAMDULILLAH....


alhamdulillah syukur ke hadrat allah s.w.t dengan limpah kurnia dan izinnya aku masih dapat terus bernafas dan meneruskan kehidupan dan beribadah padanya amin....

jadual semalam sangat ketat... emmm tapi syukur dapat melalui semuanya dengan sebaik mungkin..alhamdulillah... ^_^

sebelah pagi seawal jam 8.30 pagi aku telah dengan jayanya meletakkan diri ku nun jauh diatas bukit dewan DK D USM... huhu... untuk program forum seksualiti remaja "bahana cinta internet"...

secara keseluruhan program berjalan baik dan lancar... terima kasih banyak kepada Pihak pengurusan persatuan kerja sosial sains kemasyarakatan usm kerana telah berjaya menganjurkan program yg bermanfaat dan baik ini...

nyata next time harap dpt dijemput panel lain yg lebih berpengalaman dan rancak agar suasana forum tidak suram kerana pelajar ini harus ditambat perhatian nya..supaya segala program dpt menjadi ingatan dan kenangan padanya... sebaik2 program biarlah berakhir dengan berkesan...mudah2han dapat diperbaiki kelak amin...

tapi makanan dan cenderahati pada peserta sngat memuaskan hati sebab sngat special dan sedap! siap bagi t-shirt lagi! haha gud2! syukur alhamdulillah... ^_^

balik je desa cafe semua tutup! hukhuk...lepas maghrb roomate kesayangan balik dr men netbal dan terkejar2 ke pasar malam sg dua hukhuk.... sebab sngat lapa dan sngat mengejar masa utk ke program malam : rekreasi hati...hukhuk

sangat penat sikit tp alhamdulillah allah masih sudi beri kekuatan dan kemudahan untuk meneruskan segalanya alhamdulillah....

"tangan mas kena bola".... kata mas pada aku yg sedang kalut besiap utk pegi program rekreasi hati.... hukhuk...

"laaaa....sakit x tu?.... (nak pegang pon x berani sb sngat bengkak! sory mas)..... emm..ambik minyak gamat ni bubuh bg kurang sikit sakit..." balas aku yg sdg kalut mengejar masa sb dh lewat utk ke prgrm sb xnak masuk lewat sb aku x suka majlis dh mula baru nak smpai dll! huhu....
~SEMUGA SHAM DAN SEMUA DAPAT TERUS KUAT MEMPERJUANGKAN DAKWAH INI AMIN....~


alhamdulillah sesampai saja aku ke dewan sk 4, sudah ramai memenuhi kerusi alhamdulillah ramai..heee, dan aku bukan orng yg akhir dn ade lagi yg masih beriring dibelakang ku baru smpai dan masih ade tempat duduk alhamdulillah....

segalanya berjalan baik dan sehingga lah jam 11.12 malam tamat... aku x smpat dah utk tggu sesi soal jawab dan aku terpaksa balik sebab takut lewat nanti sb ingat nak siapkan bbrapa assgmnt x pon menelaah sedikit sebanyak...

sesampai je aku di parkir keta sambil melayan lagu di radio....huwaaaaa!

"tockkk!...tockkk!!!! ketukan di cermin tingkap!

terkejut aku! huhuhuh!

"fiza! mas nak g klinik! sakit sngat jari nih!"... penuh kalut cakap mas pada aku...

"ya allah, patah jari mas ni!....emmm xpa2 jom kita g klinik fiza teman"....

hukhuk...bertemankan azah,ili, mas dan aku, kami berempat menyusur keluar dari usm ke klinik berhampiran...tp malangnya tutup...hukhuk...

kepala aku mula berdenyut perlahan..tandanya aku sudah mula pening...hukhuk...
~sikecik yg demam yg berdaftar same ngan akak mas die! hakhak~

mencari2 dan mencari akhirnya dpt la satu klinik... KLINIK AMAN... huhu...

"fiza, dia suruh refer hospital penang sekarang!"... kata mas pada aku...

huwaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saye nak balik! cik mata nak tido... cik hati nak luangkan mase ngan sumone yg sdg menunggu....huwaaaaa!!!!!

hukhuk.... akhirnya dalam kelat dan sngat penat tu...akhirnya kami sampai ke HOSPITAL PENANG....

BERJAM2 AKHIRNYA KUL 3 SETEL...
"lapo la!" ketiga2 makcik ni berbunyi!

"ah?!!!!!".................... (plez la saye nak balik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)....... kata cik hati!

hukhuk....
akhirnya...milo ais dan mee kuah tomyam menjadi hidangan kul 3 pagi dalam perut cumel! peace~
mee kuah tomyam dan milo ais utk perut cumel pada jam 3 pagi!~ gulp?! hehe~

thanks pade kwan lelaki ili yang sngat prihatin dan sudi dtg temankan kami semua yg pompuan nih dan sudi belanje makan..thanks sngat! sory x smpat nak tnya name sb sngat TING TONG dah time tu! huhu... ingat nak balik je!

setelah puas tawaf satu penang utk balik usm dgn sesatnya lagi kul 4 lebih baru la aku leh tido atas katil kesayangan! hukhuk...

PENAT....LAPAR...RUGI SNGAT (LAKSA PASAR MALAM X SMPAT MAKAN, KENE BUANG HUKHUK).... SAKIT BETIS.... BUT ALHAMDULILLAH SEGALANYA PELAJARAN HIDUP...TQ ALLAH.... AMIN....

No comments:

Post a Comment