Pages

Monday, December 6, 2010

< MOMENTUM hati kecil KU...>


alhamdulillah, pagi ni aku masih dapat meneruskan kelana hari seperti biasa...
pagi di tahun baru....kekuatan yang cuba dijana sebaik mungkin...bantulah aku tuhanku~
subuh tadi seperti selalunya.... alhamdulillah nafas ini masih lancar dan mudah2han akan kembali rancak bersama basah lidah zikir padanya...
sejak kebelakangnan ini , aku makin sedar dan pasti yg aku kian kurang menyebut NAMANYA...momentum zikir dan ingatan padanya juga kian menipis akibat kesibukan ku mengejar dunia....astagfirullahhallaazimm.....

mungkin apa yg berlaku semalam, yg terbaik dan menyedarkan aku kembali untuk bangkit dari ulit mimpi dunia.....
ya allah ampunkanlah aku atas kelalaian dan keterujaan ku dalam mengejar isi alam ini...

insyaallah akan ku patrikan sedikit demi sedikit azam untuk terus semadikan dan suburkan tangkai hati ini dengan zikir dan ibadah yg xpernah padam kelak.... ya allah..kemahuan itu telah lama terpaksi...

ya allah berikan aku kekuatan untuk aku terus kemudi dan janakannya seirimg dengan nafas dan tenaga ini ya allah...amin...
ya allah tunjukkanlah aku jalan mu itu....

insyaallah semua ini akan berubah... semuanya dah pergi...hati ini perlahan2 akan sembuh kelak...
perjalanan hidup ini perlu diteruskan....

aku akan segera pulih...insyaallah...amin.
kini, aku semakin kuat percaya, yang kekal hanya CINTAKU padaNYA..
yang akan kekal selamanya hingga alam SYURGA...

No comments:

Post a Comment